Wyroby Katalog
zawiera jedynie przykłady produkowanej odzieży reklamowej, promocyjnej i firmowej. Stanowią one ułamek wytwarzanych
modeli i mają zilustrować możliwości
produkcyjne i różnorodność fasonów.
W większości grup produktów wyroby prezentowane są w
czterech liniach wzorniczych. Podział ten ma za zadanie ułatwienie
doboru produktu pod kątem grupy docelowej lub zastosowania. Linie te to: EVERGREEN, STREET, CLUB i FIT.
EVERGREEN
to linia obejmująca produkty o charakterze
standardu, zachowująca klasyczny krój, nieznacznie adaptowany do
aktualnych wymogów mody. Adresowana jest do bardziej konserwatywnej
grupy odbiorców. Ma także zastosowanie w przypadkach gdy ekstrawagancja jest zdecydowanie niepożądana. Podstawowe
związane z nią skojarzenia to dojrzałość, stabilizacja, status. Linia
STREET nawiązuje do mody wywodzącej się z kultury hip-hop i adresowana
jest do osób identyfikujących się z tym kręgiem. Swoim charakterem
podkreśla
luz, niezależność, indywidualizam. Stylistyka linii CLUB inspirowana jest modą
miejską "po godzinach", której naturalnym środowiskiem są
kluby, dyskoteki czy puby. Adresowana do osób zorientowanych
rozrywkowo.
FIT jest linią bazującą na fasonach odzieży sportowej
adresowaną głównie do osób ceniących aktywność fizyczną, i
czynnie uprawiających sport. Jej wyznacznikami są: kondycja, zdrowie,
sprawność, forma.
|